Veliko osnovnošolcev in dijakov sanja o tem, da bi imeli dobro plačano službo, ko odrastejo. Veliko možnosti za to imajo v marketingu. Študij marketinga je vsako leto beleži višje število vpisanih študentov, dijaki pa se vse bolj vpisujejo na ekonomske in poslovne srednje šole. Svoj poklic lahko po končanem šolanju opravljajo v smeri računovodstva, poslovnih storitev ali prodaje. Marketing je zelo široko področje, ki privlači vedno večje število mladih. Sploh privlačno je dejstvo, da si lahko zaposleni v marketingu obetajo dober zaslužek od prodaje. Delo je zelo komunikativno, saj znotraj njega spoznajo veliko število ljudi in se ogromno naučijo o človeški psihologiji. Seveda pa marketing ni za vsakogar. Marsičesa se je možno naučiti ali to pridobiti z izkušnjami, vendar je prodaja nekaterim bolj pisana na kožo kot drugim.
Nekateri otroci že zelo zgodaj v življenju pokažejo svoj naravni dar za marketing. »Še Eskimu bi lahko prodal hladilnik,« o njih pogosto rečejo starši. S prvimi »marketinškimi aktivnostmi« pogosto začnejo že v osnovni šoli, ko sošolcem prodajajo, kar se pač takrat zbira – nalepke, avtomobilčke, sladkarije … Po navadi se dober tržnik pokaže že zgodaj v mladosti. Takega otroka je treba pravilno usmerjati v študij marketinga, ki mu bo utrdil podlago in razširil obzorje na področju trženja. Praviloma se dober tržnik takoj dobro odreže že na prvem delovnem mestu, kjer je pristojen za marketing. Podjetje hitro začne beležiti boljše poslovne rezultate. Zelo pomembno je, da taka oseba zna razbrati želje in potrebe strank ter razmišlja izven običajnih okvirov. Inovativen pristop v kombinaciji z utečenimi dognanji je recept za zmagoviti pohod katerega koli tržnika. Marketing bo uspešen, če z njim dihamo dan in noč. Trženje je preprosto poklic, ki zahteva celega človeka. Zato se je pri izbiri kadra treba odločiti za osebo, ki je dobesedno rojena za to, da prodaja.