Optimizacija strani in kdaj jo potrebujemo

Marsikdo ne ve, zakaj je sploh potrebno optimizirati spletno stran. Ob besedah seo optimizacija samo zamahne z roko, češ še en nateg za bogatenje nekaterih. Stvari pa ne bi mogle biti dlje od tega. Optimizacija strani je proces, ki je izjemno pomemben za vsako spletno stran, ki se želi uvrščati med Googlove najvišje zadetke. Spletne trgovine in druge strani, katerih cilj je pridobivanje bralcev oziroma potencialnih strank, tekmujejo med seboj, katera bo na prvem mestu med Googlovimi zadetki za določeno iskano ključno besedo ali iskalno frazo. Samo optimizirane spletne strani se znajdejo v Googlovem vrhu in posledično uspešno privabljajo obiskovalce, ki jih spreminjajo v stranke. Če želite na svetu visok obisk, konverzijo in promet, je torej potrebna optimizacija strani.

Nobena spletna stran se na Googlovi prvi strani ne znajde naključno. Za vsako visoko Googlovo oceno se skriva veliko dela – za tem stoji celoten proces seo optimizacije. Z optimizacijo strani se ukvarjajo za to specializirana podjetja, ki mesečno skrbijo za urejanje vsebin na spletnih straneh, ki so pod njihovim okriljem. Optimizacija strani ni kratkoročen proces in zahteva sodelovanje na dolgi rok, če želite, da so rezultati konstantni. Vsakemu se cedijo sline po tem, da bi bilo njegovo spletno mesto na iskano ključno besedo na prvem mestu med zadetki na iskalnikih, vendar se je treba zavedati, da tega brez redne optimizacije ni moč doseči.

Podjetja, katerih spletne strani rangirajo najviše, redno vlagajo v optimizacijo strani. Seo članki, on site in off site vsebine, povezave z vaše in na vašo spletno stran, blogi in podobno – to je samo nekaj od številnih stvari, ki so potrebne za to, da vaša stran v Googlovih očeh zraste in pridobi na avtoriteti. Takrat jo Google oceni kot relevantno in jo svojim uporabnikom ponudi med prvimi zadetki. Seveda je odveč poudarjati, da se največje število konverzij zgodi ravno na straneh, ki so na prvi strani zadetkov. Kdo kupuje na Googlovi drugi ali tretji strani? Verjetno nihče, zato je cilj vsakega lastnika spletne strani priplezati čim višje med zadetke in to pozicijo konstantno ohranjati oziroma jo še izboljševati. To pa lahko dosežemo samo z optimizacijo svoje spletne strani.